Szolgáltatások A-Z

ÁGYNEMŰ
Az ágyneműt heti minimum 1x cseréljük, de napi cseréjét kérésre biztosítjuk. Amennyiben ágynemű cserére lenne szüksége, kérjük, forduljon a szobaasszonyhoz vagy a recepcióhoz.

BABAÁGY
Kérésre biztosítjuk. Igény esetén kérjük, forduljon a szállodai recepcióhoz.

CIPŐTISZTÍTÁS
Igényelhető eszközök a recepción

CSOMAGMEGŐRZÉS 0-24
A Főépület földszintjén található a csomagszobánk, melynek használata díjmentes.
Bővebb információért forduljon a recepcióhoz.

DOHÁNYZÁS
A szálláshelyen bent nem megengedett. Dohányozni csak az udvaron, az arra kijelölt helyen szabad.

ELUTAZÁS IDŐPONTJA
A szobákat távozás napján 10:00 óráig kérjük átadni. A szoba használatának a hosszabbítását a szabad kapacitás függvényében a recepción kérheti felár ellenében.

ESERNYŐ
Esernyőt a recepción tudnak igényelni kaució ellenében.

ETETŐSZÉK
Kérjük, forduljon az recepcióhoz.

SZKENNELÉS, NYOMTATÁS
Nyomtatási és szkennelési lehetőség a recepción igényelhető.

FÜRDŐKÖPENY
A fürdőköpenyt kérésre biztosítjuk, kérjük, forduljon a szobaasszonyhoz vagy a recepcióhoz.

HAJSZÁRÍTÓ
Minden szobánk hajszárítóval felszerelt. A hajszárító használata díjmentes.

HITELKÁRTYA, BANKKÁRTYA
Szállodánkban az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: VISA, Mastercard, SZÉP-kártya (OTP, K&H).
További információért kérjük, forduljon a recepcióhoz.

IDEGENFORGALMI ADÓ
A szállodai árak nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót. Az aktuális díjról, kérjük, érdeklődjön a recepción.

INTERNET & WIFI
A szálloda teljes területén ingyenes WIFI-t biztosítunk Vendégeink részére.

JÁTSZÓSAROK
A recepció épületében található.

JÁTSZÓTÉR
Csúszda, mászóka, homokozó, gyermek járművek és hinta áll a gyermekek rendelkezésére a kertben.
Kérjük, hogy a gyermekek a saját korcsoportjának megfelelő játékok rendeltetésszerű használatát.

LÉGKONDICIONÁLÁS
Minden szoba egyénileg beállítható klímaberendezéssel rendelkezik. A szolgáltatás díjtalan. A kívánt hőmérsékletet a szobákban található távirányítóval segítségével tudják szabályozni. Kérjük, amennyiben használja a légkondicionáló berendezést, a szobai nyílászárókat tartsa csukott állapotban.

MATRAC
Szállodánkban ergonómiailag megfelelő, közepes keménységű, kényelmes matracok állnak rendelkezésre, melyeket évente tisztíttatunk.

MINIBÁR
A szobában található hűtőben megtalálják a kínálatot, mely becsületkassza alapján téríthető.

MOSODA, VASALÁS
Nyitva tartás: minden nap 0-24 óráig. A szolgáltatás igénybevételéhez, kérjük, forduljon a recepcióhoz.

MŰSZAKI SZOLGÁLTATÁSOK
Amennyiben szobájában műszaki problémát észlel, kérjük, értesítse a recepciót.
Nemzetközi használatra alkalmas adapter/ dugalj kaució ellenében, kérésre biztosított.
Amennyiben szüksége lenne rá, kérjük, forduljon a recepcióhoz.

NAPERNYŐ, NAPOZÓÁGY
Térítésmentesen igénybe vehető.

PAPUCS
Amennyiben papucsra lenne szüksége, kérjük, forduljon a recepcióhoz.
A frottír papucs díja: 1.500,- Ft/ pár.

PARKOLÓ
A szálláshely előtti parkolóban díjmentesen biztosított.

RECEPCIÓ SZOLGÁLAT
Szállodánkban 24 órás recepció áll a Vendégek rendelkezésére telefonon és személyesen is.
Bármilyen probléma illetve kérdés merül fel, készséggel állunk rendelkezésükre.

REGGELI
A szomszédos Ciao Ciao Italia étteremben a’la cart reggeli: 7:00-10:00

SÖTÉTÍTÉS
Minden szoba elektromos redőnnyel van ellátva. Kérjük figyeljenek arra, hogy leengedéskor ne ütközzön akadályba és kérjük rendeltetésszerű használatát.

SZAUNA
Nyitva tartás: vasárnaptól csütörtökig 07:00-19:00, pénteken és szombaton 07:00-21:00 között vehető igénybe.

SZÉF
Az értékei megőrzése érdekében, kérjük, használja a szobában található széfet, melynek a használatát a szobaár tartalmazza.

SZÉP KÁRTYA
Szállodánk SZÉP KÁRTYA elfogadóhely. Az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: OTP, K&H.
További információért kérjük, forduljon a recepcióhoz.

TAKARÍTÁS
A napi takarítást 09:00-15:00 között végzik a szobaasszonyok. Amennyiben Ön az adott napon más időpontban, vagy egyáltalán nem kér takarítást, kérjük, jelezze a recepción. Amennyiben extra takarításra van szüksége, kérjük forduljon a szobaasszonyhoz vagy a recepcióhoz.

TAKARÓ, PÁRNA
Amennyiben további takaróra, párnára lenne szüksége, kérjük, forduljon a szobaasszonyhoz, vagy a szállodai recepcióhoz.

TALÁLT TÁRGYAK
A talált tárgyakat kérjük leadni a recepción.

TAXI
Amennyiben taxira lenne szüksége, kérjük jelezze a recepción, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

TELEFON
További információért kérjük, forduljon a recepcióhoz.

TELEVÍZIÓ/ RÁDIÓ
A TV csatornák előre programozottak. A rádiót a televízió távirányítóján lévő RADIO gomb megnyomásával érik el vagy. 102-es csatornán.

TISZTÁLKODÁSI SZEREK
Különféle tisztálkodási szerek (fogkefe, fogkrém, borotva, stb.) kínálata a recepción elérhető.

TÖRÖLKÖZŐ
A szobában a Vendégek számára törölközőt biztosítunk, melyet 3 naponta cserélünk. Amennyiben a törölközők napi cseréjét kérnék, kérjük forduljanak a szobaasszonyhoz vagy a recepcióhoz.

ÚJSÁG / NAPILAP / HETILAP
Napilapok, hetilapok a panzióban recepción találhatóak. Kérjük, ne vigyék el őket!

VARRÓKÉSZLET
Amennyiben varrókészletre lenne szüksége, kérjük forduljon a recepcióhoz.

VASALÁS
Kérésre vasalási szolgáltatást biztosítunk, de vasaló és állvány is rendelkezésre áll.

VÉSZKIJÁRAT
A szobában, a bejárati ajtó belső oldalán elhelyezett menekülési útvonal szerint.
Bármilyen további kérdés, kérés esetén kérjük forduljanak a szálloda személyzetéhez, akik készséggel állnak rendelkezésükre.


Házirend

1. A HÁZIREND a szállodában tartózkodó minden Vendégre vonatkozik!

2. Érkezés napján a szobákat 15:00 órától lehet elfoglalni. Elutazás napján kérjük a szobákat 11:00 óráig elhagyni. Hosszabb tartózkodás esetén a szálloda felárat számol fel minden megkezdett óra után.

3. A szobákban, közösségi terekben 22:00 óra után hangoskodni, a többi Vendég pihenését zavarni szigorúan TILOS.

4. Kérjük a szálloda épületeit rendeltetésszerűen használni tűz- és balesetvédelmi szabályokat betartani.

5. Saját elektromos készülékeket (vasaló, vízforraló, kávéfőző) a szobákban a tűzrendészeti szabályok értelmében használni szigorúan TILOS!

6. Tűz gyújtása tilos.

7. Medence és szauna részlegünkön kérjük, az ott hatályban lévő házirend betartását!

8. A szobákból a berendezési és felszerelési tárgyakat eltávolítani szigorúan TILOS!

9. A szálloda területén okozott kárt a károkozó vagy annak törvényes képviselője köteles megtéríteni.

10. A szobákban TILOS a dohányzás! Dohányozni csak az erre kijelölt helyen engedélyezett.

11. Amennyiben tárgyat talál vagy elhagyta, kérjük jelezze a recepción.

12. Értékeik megőrzésére használják a szobai széfet. A szálláshely területére behozott személyes értéktárgyakért (pl. ékszer) anyagi felelősséget nem vállalunk.

13. Balesetről, vagy egyéb rendkívüli eseményről a szálloda személyzetét azonnal tájékoztatni kell.

14. Házi kedvencet a szálláshely területére, vendégtérbe behozni TILOS!

15. Kérjük, hogy javaslataival, kéréseivel forduljon a recepcióhoz! Kérjük, a szobákban található vendégkérdőívek kitöltésével segítse munkánkat, illetve értékelje itt tartózkodását.
Köszönjük, hogy együttműködik velünk annak érdekében, hogy az Önök és a szálloda többi Vendége számára az itt tartózkodás a lehető legjobban teljen.


A–Z Services

BED LINEN
We change bed linen at least once a week; daily changes are available upon request. Please contact housekeeping or reception if needed.

BABY COT
Available upon request. Please contact reception. marstranslation.com

SHOE CLEANING
Cleaning supplies are available at reception.

LUGGAGE STORAGE (24/7)
Our luggage room is located on the ground floor of the Main Building and is free of charge. For more information, please contact reception.

SMOKING
Smoking is prohibited indoors. Designated smoking areas are available in the courtyard.

CHECK-OUT TIME
Please vacate your room by 10:00 AM on the day of departure. Late check-out is subject to availability and may incur an additional fee; please inquire at reception.

UMBRELLA
Umbrellas are available at reception for a deposit.

HIGH CHAIR
Please contact reception.

SCANNING & PRINTING
Available at reception upon request.

BATHROBE
Available upon request. Please contact housekeeping or reception.

HAIRDRYER
All rooms are equipped with a hairdryer, available free of charge.

CREDIT & BANK CARDS
We accept VISA, Mastercard, and SZÉP cards (OTP, K&H). For more information, please contact reception.

TOURIST TAX
Room rates do not include tourist tax. For current rates, please inquire at reception.

INTERNET & WIFI
Free Wi-Fi is available throughout the hotel.

PLAY CORNER
Located in the reception building.

PLAYGROUND
Our garden features a slide, climbing frame, sandbox, children's vehicles, and swings. Please ensure children use age-appropriate equipment responsibly.

AIR CONDITIONING
Each room has individually adjustable air conditioning, free of charge. Please keep windows and doors closed while in use.

MATTRESS
Our hotel offers ergonomically designed, medium-firm, comfortable mattresses, cleaned annually.

MINIBAR
Please note that in-room minibars have been discontinued. Beverages and snacks are available at reception.

LAUNDRY & IRONING
Available 24/7. Please contact reception to use this service.

TECHNICAL SERVICES
If you encounter any technical issues in your room, please notify reception. International adapters are available upon request for a deposit.

SUNSHADE & SUNBED
Available free of charge.

SLIPPERS
If you require slippers, please contact reception. Terry slippers are available for 1,500 HUF per pair.

PARKING
Free parking is available in front of the hotel.

RECEPTION SERVICE
Our reception is available 24/7, both in person and by phone. We are happy to assist with any questions or concerns.

BREAKFAST
À la carte breakfast is served at the neighboring Ciao Ciao Italia restaurant from 7:30 AM to 10:00 AM.

BLACKOUT
All rooms are equipped with electric blinds. Please ensure they are used properly and not obstructed during operation.

SAUNA
Open Sunday to Thursday from 7:00 AM to 7:00 PM, and Friday to Saturday from 7:00 AM to 9:00 PM.

SAFE
For the security of your valuables, please use the in-room safe, included in the room rate. Instructions are provided next to the safe. The hotel is not responsible for items left in the room.

SZÉP CARD
Our hotel accepts SZÉP Cards (OTP, K&H). For more information, please contact reception.

HOUSEKEEPING
Daily housekeeping is performed between 9:00 AM and 3:00 PM. If you prefer a different time or wish to decline service, please use the door hanger provided. For additional cleaning, contact housekeeping or reception.

BLANKET & PILLOW
If you require additional blankets or pillows, please contact housekeeping or reception.

LOST & FOUND
Please report any lost or found items to reception.

TAXI
If you need a taxi, please inform reception; our staff will be happy to assist.

TV / RADIO
A list of pre-programmed TV channels is available via the QR code in your room. Radio is accessible on channel 1 of the TV.

TOILETRIES
Various toiletries (toothbrush, toothpaste, razor, etc.) are available at reception.

TOWELS
Towels are provided in the room and changed every 3 days. For daily changes, please contact housekeeping or reception.

NEWSPAPERS / MAGAZINES
Daily and weekly newspapers are available in the hotel lobby, opposite reception. Please do not remove them.

SEWING KIT
If you need a sewing kit, please contact reception.

EMERGENCY EXIT
The evacuation route is posted on the inside of the entrance door of your room.


House Rules

1. The HOUSE RULES apply to all guests staying at the hotel.

2. Check-in time is from 3:00 PM on the day of arrival.

3. Check-out time is by 11:00 AM on the day of departure. In case of late check-out, the hotel may charge an additional fee for each started hour.

4. Please respect the quiet hours after 10:00 PM. Loud noise or any disturbance affecting the rest of other guests is strictly PROHIBITED in rooms and public areas.

5. Please use the hotel buildings and facilities as intended, and always follow fire and safety regulations.

6. ⚠ The use of personal electrical devices (such as irons, kettles, coffee makers) in the rooms is strictly PROHIBITED due to fire safety regulations.

7. Open flames are not allowed.

8. In the pool and sauna areas, please follow the rules specific to those areas.

9. It is strictly FORBIDDEN to remove any furnishings or equipment from the rooms.

10. Any damage caused on the hotel premises must be compensated by the responsible guest or their legal representative.

11. Smoking is NOT allowed in the rooms. Smoking is only permitted in designated smoking areas.

12. If you find or lose any items, please report it to the reception.

13. Please use the in-room safe to store your valuables. The hotel does not take financial responsibility for personal items (e.g. jewelry) brought onto the premises.

14. In case of an accident or emergency, please inform hotel staff immediately.

15. Pets are NOT allowed on the hotel premises or in guest areas.

16. Please contact the reception with any requests or suggestions. You can also help us by filling out the guest questionnaire in your room and letting us know how you enjoyed your stay.
Thank you for your cooperation in helping us ensure a pleasant and safe stay for you and all our guests.


Dienstleistungen A–Z

A
Ärztliche Versorgung: Bei Bedarf wenden Sie sich bitte an die Rezeption.

B
Babybett: Auf Anfrage verfügbar. Bitte wenden Sie sich an die Rezeption.
Bademantel: Auf Anfrage erhältlich. Bitte kontaktieren Sie das Housekeeping oder die Rezeption.

C
Check-out: Bitte verlassen Sie Ihr Zimmer am Abreisetag bis 10:00 Uhr. Eine spätere Abreise ist je nach Verfügbarkeit und gegen Aufpreis möglich.
Cipőtisztítás: Reinigungsgeräte sind an der Rezeption erhältlich.

D
Druck- & Scanservice: An der Rezeption verfügbar.

E
Ersatzdecken & -kissen: Auf Anfrage erhältlich. Bitte wenden Sie sich an das Housekeeping oder die Rezeption.
Essen & Trinken: Frühstück wird im benachbarten Ciao Ciao Italia Restaurant von 7:30 bis 10:00 Uhr à la carte serviert.

F
Fahrradverleih: Informationen erhalten Sie an der Rezeption.
Fernsehen & Radio: Die Liste der voreingestellten TV-Kanäle finden Sie über den im Zimmer angebrachten QR-Code. Radio ist über Kanal 1 verfügbar.

G
Gepäckaufbewahrung: Kostenloser Service rund um die Uhr im Gepäckraum im Erdgeschoss des Hauptgebäudes.

H
Haartrockner: In jedem Zimmer vorhanden und kostenfrei nutzbar.
Haustiere: Nicht erlaubt.

I
Internet & WLAN: Kostenloses WLAN im gesamten Hotelbereich.

J
Jugendbereich: Spielbereich für Kinder befindet sich im Rezeptionsgebäude.

K
Klimaanlage: Jedes Zimmer verfügt über eine individuell einstellbare Klimaanlage. Bitte halten Sie Fenster und Türen geschlossen, wenn die Klimaanlage in Betrieb ist.

L
Ladestation für Elektrofahrzeuge: Informationen an der Rezeption erhältlich.

M
Matratzen: Unsere ergonomischen, mittelfesten Matratzen werden jährlich gereinigt.
Minibar: Nicht verfügbar. Getränke und Snacks erhalten Sie an der Rezeption.
Mosoda, Vasalás: Wäscheservice täglich rund um die Uhr. Bitte wenden Sie sich an die Rezeption.

N
Nachtruhe: Bitte beachten Sie die Ruhezeiten ab 22:00 Uhr.

O
Öffentliche Verkehrsmittel: Fahrpläne und Tickets an der Rezeption erhältlich.

P
Parkplatz: Kostenlose Parkplätze vor dem Hotel verfügbar.
Papuccs: Auf Anfrage an der Rezeption erhältlich. Preis: 1.500 HUF pro Paar.

Q
Quick-Check-out: Bitte


Hausordnung

1. Die HAUSORDNUNG gilt für alle Gäste, die sich im Hotel aufhalten.

2. Check-in ist am Anreisetag ab 15:00 Uhr möglich.

3. Check-out ist am Abreisetag bis spätestens 11:00 Uhr erforderlich. Bei späterer Abreise behält sich das Hotel vor, für jede angefangene Stunde einen Aufpreis zu berechnen.

4. Bitte beachten Sie die Ruhezeiten ab 22:00 Uhr. Lärm und jegliche Störungen, die die Ruhe anderer Gäste beeinträchtigen, sind strengstens VERBOTEN – sowohl in den Zimmern als auch in den Gemeinschaftsbereichen.

5. Bitte benutzen Sie die Hoteleinrichtungen ordnungsgemäß und beachten Sie stets die Brandschutz- und Sicherheitsvorschriften.

6. ⚠ Die Verwendung eigener elektrischer Geräte (z. B. Bügeleisen, Wasserkocher, Kaffeemaschinen) in den Zimmern ist aus brandschutztechnischen Gründen streng VERBOTEN.

7. Offenes Feuer ist untersagt.

8. In unserem Pool- und Saunabereich bitten wir Sie, die dort geltende Hausordnung zu beachten.

9. Es ist streng VERBOTEN, Einrichtungs- oder Ausstattungsgegenstände aus den Zimmern zu entfernen.

10. Für Schäden, die auf dem Hotelgelände verursacht werden, haftet der Verursacher bzw. dessen gesetzlicher Vertreter.

11. Rauchen ist in den Zimmern NICHT gestattet. Rauchen ist nur in den dafür vorgesehenen Bereichen erlaubt.

12. Wenn Sie einen Gegenstand finden oder verloren haben, informieren Sie bitte die Rezeption.

13. Bitte nutzen Sie den Zimmersafe zur Aufbewahrung Ihrer Wertsachen. Für persönliche Gegenstände (z. B. Schmuck), die in die Unterkunft mitgebracht werden, übernimmt das Hotel keine Haftung.

14. Im Falle eines Unfalls oder Notfalls informieren Sie bitte umgehend unser Personal.

15. Haustiere sind im Hotel sowie in den Gästebereichen NICHT erlaubt.

16. Bei Fragen, Wünschen oder Anregungen wenden Sie sich bitte an die Rezeption. Bitte helfen Sie uns auch, indem Sie den Gästefragebogen im Zimmer ausfüllen und Ihren Aufenthalt bewerten.
Vielen Dank für Ihre Zusammenarbeit, damit Ihr Aufenthalt und der aller anderen Gäste so angenehm wie möglich verläuft.